8 wrz 2010

Czas na relaks

Po kilku burzliwych dniach nareszcie mogę powiedzieć, że mata już za mną. Nie znam jeszcze wyników ale za to po egzaminie poprawkowym postanowiłam wybrać się na małe zakupy. Empik okazał się przyjaznym dla mnie miejscem :) Zakupiłam 2 kostki modeliny fimo, pędzel i pudełko do decoupage. Później postanowiłam wybrać się na ul. Mickiewicza 6. Tam miał mieścić się Magnoliowy Dworek, o którym tyle słyszałam. Sklep niestety został zlikwidowany :( Natomiast w tej samej bramie była pasmanteria, w której znalazłam czesankę wełnianą <3. Dziś postanowiłam zaszaleć i odprężyć się przed kolejną poprawką- tym razem z rachunkowości. Postaram się w najbliższym  załączyć zdjęcia moich wytworów. Trzymajcie kciuki za wyniki z matmy. :*

3 komentarze:

  1. jakoś dzisiaj nie mogę dodawać blogów do obserwacji... eeeh...
    mam pytanie, gdzie kupiłas tę czesankę i za ile?
    będe zaglądać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, bardzo mi miło że dostałam pierwszy komentarz:* Czesankę kupiłam w Katowicach w małej pasmanterii przy ulicy Mickiewicza. Kosztowała 6zł
    za 50g. Jeśli nie jesteś z Katowic to najlepiej zamawiaj na allegro.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem z tychów. do katowic mam całkiem blisko. u mnie 50g kosztuje 9 zł. ale rzeczywiście w sieci widziałam tańsze :) własnie się zastanawiam nad tym, czy zamawiać :)

    wiesz ile się naszukałam Twojego bloga?! bo mi gdzieś zaginął adres... a chciałam zapamiętac, bo w sumie blisko mieszkamy :)

    OdpowiedzUsuń